fredag 21 januari 2011

Slö fredag...

Jobbig vecka. I går var första dagen jag varken tränade eller gick något alls sedan jag började detta den 6 september, kändes skumt. MEN det berodde på att jag mådde kasst. Jobbade hemifrån och skulle ta det lite lugnt....Funkade ju inte alls men när jag jobbat hela dagen och inte ens haft ngn lunch la jag mig i sängen och där låg jag hela kvällen. Ingen träning och ingen prommis....

Idag blev det prommis i alla fall och i morgon och på söndag ska jag köra ett par F & S pass.

Julen hade varit snäll mot mig. Det fick jag reda på på gruppträffen i måndags. Jag har ökat i FFM och minskat i fettprocent sedan förra gruppträffen och vägningen. Vikten var stabil... *Gillar* Efter träffen körde jag ett tufft halvtimmes pass.

Letar 80-tals kläder, jag och min kärlek ska på 80-talsfest nästa lördag. Mina gamla kläder från 80 har jag ju tyvärr hivat så nu är jag på jakt efter ngt annat "snyggt". Tänkte mig turkosa tights, lila benvärmare, rosa kort kjol och kanske kanske rosa pumps med vita tubsockar i. Vi får väl se vad jag hittar på. Tänkte dra förbi second hand affär i morgon och försöka fynda lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!