tisdag 9 november 2010

Dag 66 - snöigt och blött i Storstan

Jobbar och jobbar och jobbar....ska ju på gåsmiddag på lördag så efter jobbet tillbringade jag ett tag av gårdagen med att springa på stan (men det blev rätt uselt i stegväg i alla fall) Hittade lite smått och gott. Jag är ju snygg i kläder nu kan ha ngt som sitter åt och det ser snyggt ut. Inhandlade en topp på Indiska (som inte passade till det jag tänkte ha den till men jag blev lite kär så den slank med...) och en snygg svart blus på Vero Moda. Döttrarna blev eld och lågor över blusen men jag ska inte ha den kvar tyvärr det passade inte till heller. Tänkte dra på Friskis och träna men allt klädprovande drog ut på tiden så jag hann helt enkelt inte.

Uppe långt innan den morgontidigaste tupp och hamnade efter att ha toksovit på planet, i Storstan. Jobba, jobba och jobba och lite möten. Kl 5 efter att ha varit på benen sedan halv 5 drog jag en repa på stan. Hittade en jättefin klänning strl SMALL och den satt jättefint. Inhandlades såklart. Sedan hittade jag lite annat jox som jag måste ha.

Blött och kladdigt ute känns ganska skönt att ligga i sängen. Har jobbat tills nu en massa jox som jag inte blir riktigt klok på men det ger väl sig hoppas jag. När vi får börja jobba i lugn och ro och förhoppningsvis slipper att rännande hit ner till Storstan i tid och otid.....måste säga att jag är lite less. Första gången var den 6 sept och sedan har det blivit ett par dagar i veckan. Jag börjar känna mig lite sliten. Allt är ju nytt också fortfarande   men det lär ju ordna sig..

Står ganska stilla i vikt hamnar på 67,1 men sedan står jag ju förtusan still. Stress är ju inte en så bra egenskap när man ska försöka gå ner i vikt och det kan nog ha en bidragande orsak till vikt stilleståndet. Eller så är jag en fuskis... Åt flygplansfrukost i morse. Macka, fil och en kopp te. Bar till lunch sittandes vid datorn, bar till middag sittandes vid datorn....och så påse här på hotellet. Mathållningen är fantastisk.....och så lugn...:-)

Nu blir det att stänga datorn och ögonen för i kväll. Suss gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!