måndag 15 november 2010

Dag 72

Det har blivit veckouppdateringar istället för daglig nu..
Torsdag fredag och lördag spenderades ett tag på Friskis. Funkar jättebra. I lördags var vi på en jättetrevlig fest. Gåsmiddag. Mycket mat, vin portvin, wiskey och ngt glas champange men jag mådde fortfarande bra på söndag morgon.

Vi har snö nu. I onsdags när jag landade hade allt bäddat in sig i ett snötäcke och jag hoppas att det ligger kvar.

Varit på vägning och gruppträff på Itrim idag. Det gick betydligt bättre idag. Är nu officiellt normalviktig ( men inte skitviktig för det :-)........) med ett BMI på under 25. Vägde 65,7 på vägningen idag. 10,4 kg mindre av mig och alldeles snart i mål. Snart dags för ett annat foto.....Förnedringsbilden har gjort sitt och jag ser inte ut så länge. Inte tagit några kort på länge men jag ska nog göra det till helgen tror jag. Skulle egentligen ha tränat idag men träningsbrallorna låg hemma så det blev inget av det. Tog en lång långis med vovven när jag kom hem. 10 263 står stegräknaren på idag......

1 kommentar:

  1. Alltså, det är ju helt otroligt! Nyss sa du 64 kg och det är ju ännu mindre än när du bloggade här! Wow vad du är duktig, och så himla målmedveten!!! Men nu vill jag se fler bilder! :)

    /Cherish

    SvaraRadera

Snälla kom med glada tillrop och pepp!