torsdag 16 december 2010

SAS....

gillar jag inte idag. Varit nere i Storstan och det vara SAS som fraktade dit mig (eller hit mig kanske jag ska säga) jag är fortfarande kvar då alla plan som gick hem ställts in. Ligger nu i sängen på Arlandia. Inmundigat en rätt taskig buffé. Den var bombarderad med koriander vilket jag inte gillar. Bokad med första flyget i morgon bitti.

Trist, för de har ju ett juste gym här så jag längtar efter mina träningsdojjor och mina träningskläder men istället sitter jag här. Jag skulle ju bara vara här över dagen idag, vilket innebar att jag bara har datorn med mig och verkligen inget annat.... Som tur var fick jag i alla fall en tandborste...:-)

Har ju  inte kunnat träna något alls denna vecka. Men jag har gått alla steg jag ska nästan....
Jobbat som en galning hela veckan så jag har helt enkelt inte hunnit.

I morgon tänkte jag ju sluta tidigt men jag får se om jag överhuvudtaget kommer hem....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!