tisdag 24 augusti 2010

Det verkar som om hösten är på väg

Det kan ju få den mest optimistiska människa att gå i ide. Jag gillar ju egentligen hösten men inte när den kommer nu! Det är väl sådär 1 månad för tidigt känns det som. Utanför  fönstret regnar det småspik och jag fryser som en galning även fast jag fortfarande äter som vanligt....Hur tusan ska det gå när jag börjar äta pulver om ett par veckor. Ja, jag fryser väl halvt ihjäl då....

Jag har äntligen fått ngt riktigt att göra på mitt jobb (det har varit väldigt lugnt ett tag med ett uppehåll mellan inkommande och avslutat uppdrag) och jag är lite orolig för om jag kommer att begripa vad det är jag ska göra nu när det nya uppdraget dragit igång när jag ska leva på 600 kalorier/dag under så lång tid. Förhoppningsvis går det bra och jag beter mig som en snäll människa. Tänk om jag bara blir ett hungrigt monster som dessutom inte begriper vad folk säger....:-) i så fall går jag en spännande framtid till mötes...eller i alla fall min familj och alla övriga som tvingas umgås med mig....

Idag blir det ingen långprommis. I detta hällregn vill inte ens vovven  gå ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!