lördag 28 augusti 2010

Informationsmötet

Var på Itrim's informationsmöte i torsdags. Känns bra och jag är väldigt motiverad. Är bara i valet och kvalet om jag ska äta bara måltidsersättningar eller äta det som de kallar "Varierat" dvs två måltidsersättningar per dag och två mål mat enligt "Handfastmetoden -". Eftersom jag gärna vill funka även i huvet lutar det nog åt "Varierat"-metoden. Det tar lite längre tid att gå ner i vikt ...men å andra sidan har det ju inte gått så snabbt att få på sig extrakilona heller :-).

Regnat och regnat och regnat men i dag är det faktiskt uppehåll men väldigt mycket kallare än bara förra veckan. Sommaren är definitivt slut... Men det var skönt med prommisen som ena dottern, vovven och jag tog tidigare i dag. Mår gott dels för att jag själv går ut och går och sedan för att jag vet att vovven har ränt omkring och rastat av sig.

Ikväll ska vi på kalas, födelsedagskalas. Ska äta god mat i trevligt sällskap ska bli kul.

Beställt tid för att kolla ut ett par nya brillor. Ser uselt på mitt vänstra öga på nära håll...det blir bara som en gröt när jag ska försöka läsa. Usch, förmodligen åldern som tar ut sin rätt men jag känner mig som 19..:-)

Ska snart få tummen ur och sätta in dessa förhatliga men enligt mig obligatoriska framifrån-och-från-sidan-endast-iförd-trosor-och-bh-bilder. Men de måste tas först.... Sedan ska jag uppdatera med lite statistik på sidan av här i bloggen.

Nu ska vi dra in på stan igen och fixa med present...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!