tisdag 5 oktober 2010

Dag 31

5:50 kom taxin och hämtade mig för avfärd till flyget. Möten och stök hela dagen, vid halv 6 ungefär gav jag upp och gick till hotellet. Käkade medhavd provencal och drog ut och gick. När jag kom tillbaka hade jag gått 15 730 steg... Skulle ju så stort träna idag men ryggen säger tvärstopp. Ringde en sjukgymnast idag och får komma dit på torsdag. Det är sååå efterlängtat. Han får bända till mig så att jag blir normal igen :-)

I morgon blir det jobb igen och sedan hemresa. Läste ut en riktigt bra bok idag. Svinalängorna av Susanna Alakoski, jättebra men otäck. Den blir ju film nu också såg jag.

Trött känner att jag varit igång länge. Ska snart äta mitt kvällsmål så ska jag sova sen.

Kvartsfinalen för flickor 16 i fotboll kommer att vara här i stan så jag kan se den. Är borta i tjänsten 15-16 okt men jag kommer hem på lördagen mittidan, hoppas jag, för jag vill verkligen se matchen!
Sitter i sängen så nu börjar ryggen bråka med mig, bara till att lägga mig ner.

Stegräknaren föresten, verkar kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!