fredag 8 oktober 2010

Dag 34 - skithungrig just nu....

åååååååh, jag skulle kunna äta en älg!
Uppe långt innan tuppen och definitivt långt innan vovven som mest blängde när jag började röra mig. Var på jobbet halv 7. Dagen gick i ett och vid halv 4 var jag äntligen klar, ja i alla fall gick jag då. Är hungrig...eller rättare sagt sugen på nåt gott. Längtar godsaker. Smulat i mig lite cashevnötter och en liten skorpa som svärmor bakat. Och ja, jag vet att jag inte ska men det är ju svårt. Varit skitduktig hela tiden men ikväll känns det som om jag skulle kunna äta vad som helst, bara det är gott! Förhoppningsvis går det över. Eller så bryter jag ihop och går vidare. Är det inte det Oscar Wilde säger, att det bästa sättet att komma över en frestelse är att - falla för den :-)

Vovven har fått sig sin prommis så jag har kommit upp i 9 694 steg. Kvällsprommisen gör att jag kommer över 10 000 idag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!