torsdag 14 oktober 2010

Dag 40

Galet mycket att göra på jobbet men kul! Varit här i stan 2 dgr och nu är det dags för lite resande igen...Denna gång blir det konferens och övernattning på Storhogna. De ska vara väldigt mysigt där. Men det blir jobb, jobb och mera jobb. Badtunna på kvällen med påföljande middag. Fixat så att jag får lunch och middag med 200 kalorier på så sätt kan jag ju faktiskt vara med på riktigt.

Nästa vecka blir det Storstan tis-ons sedan hem sedan åker jag tillbaka på fredag kväll, jobbar natten mot lördag sen hem igen  lördag morgon.... Jag har inga fritidsbekymmer nu ett tag..:-)

Var och körde ett pulspass efter jobbet ganska skönt och ännu skönare när det är klart. Inte kommit upp i mina 10 000 steg men det är första gången på väldigt länge som jag inte gjort det.

Äter nu gröt till frukost, (egengjord), påsmat till lunch, en bar till mellanmål (även om det känns som man stoppar i sig en massa godis) och så keso, ett kokt ägg, tomat, lök, rökt skinka, paprika, broccoli och stekta kantareller till kvällsmål/middag. GOTT!! Nu ska jag lägga mig och tomglo på TV ett tag sen är det godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!