måndag 4 oktober 2010

Nöjd! Dag 30

30 dagar! Det har gått så otroligt fort. Hela september har bara svischat förbi. På lunchen drog jag ner på stan och inhandlade en "riktig" stegräknare. Den ska vara riktigt bra. Efter jobbet drog jag upp till Itrim och gick på min andra gruppträff. Vägningen innan var riktigt rolig, vågen ställde sig på 69,8 kg. Länge, länge sedan jag vägt det. Jag har envisats med att ligga över 70 kg väldigt länge. Intentionen var att träna efter mötet men min rygg vägrar ge sig så jag tar det lugnt istället. Kan nog rendera i en tripp till kiropraktorn är jag rädd...... Måste ha fått ngn rejäl knäck. Ska ta med träningskläder till Storstan så jag kan träna om jag känner mig OK. Det regnar men jag och ena dottern och vovven tog en långprommis i alla fall. Rätt skönt och jag fick till de steg jag ville dvs dryga 10 000.

I dag till sista middagsmålet blev det 100 g köttfärs som jag stekte till en köttfärsbiff med ungefär 250 g blandade grönsaker till, mycket gott. Hittat en fantastisk sida, Recepthjälpen, där kan man få hjälp med vad allt innehåller så att jag kan hålla koll när jag nu inte bara vill äta påsmat, men ändå äta 200 kalorier per måltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!