torsdag 7 oktober 2010

Dag 33

Bättre i ryggen efter en omgång hos en sjukgymnast. Han knakade och bände och den skärande smärtan försvann på en gång. Jag har ju kört magmaskinen på Itrim men den är nog inte så bra och det var där jag gjorde illa mig tror jag. Det är nog bättre att köra plankan eller vanliga sit ups. Även sjukgymnasten höjde ett varningens finger mot just den maskinen. Kan var värt att tänka på om man liksom jag har lite taskig rygg....

Gått massor idag, stegräknaren står nu på  16 145 steg. I dag åt jag varmrökt lax 75 gram + blandad sallad. Jag ÄLSKAR varmrökt lax! Sedan kunde jag bara inte motstå lite kallrökt lax med wasabi på. Gudomligt gott!!

Drog ner kvällsmålet till en mellanmålsbar på 135 kalorier. Kompenserade ett antal laxskivor, tänke jag. Den där hallonbaren är riktigt god.

Fredag igen i morgon.....ska bara slöa hela helgen....tror jag..
I morgon tänkte jag vara på jobbet ungefär halv 7, galet men sant.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!