fredag 1 oktober 2010

Dag 27 - Älskade fredag

Vaknade av att ett världskrig utbrutit. Efter ett tag insåg vi att det inte var världskrig utan att inbördeskrig utbrutit mellan våra döttrar.....Ett underbart sätt att vakna......not!

Drog iväg på jobbet. Full rulle hela dagen. Drog vid 15:30. Upp på Itrim och tränade. Pulspass och ryggen höll. Tänkte ta det lugnt men det går ju inte alls det. Tränade så svetten lackade men det är ju så skönt. När jag kom hem tog jag och ena dottern vovven på en prommis så stegräknaren står nu på 11 665 steg. Inbördeskriget pågår fortfarande så jag stoppar snart nåt i öronen så att jag slipper höra, jag vill inte alls höra deras tjafs. I morgon åker den ena dottern till Sundsvall och ska spela fotboll så då får de vara ifrån varandra ett litet tag.....

Just ja, nu är det oktober och snart är det vinter...blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!