tisdag 19 oktober 2010

Dag 45 - Storstan igen

Dagen började läskigt tidigt som den alltid gör när det är Storstan som ska besökas.Möten , möten och lite mera möten... Tänkte sluta tidigt idag och gå på stan en sväng det sket sig såklart slutade vid femtiden vilket inte var supertidigt efter att ha varit igång i 12 timmar då. Drog på stan en sväng och provade kläder, mycket trevligt. längesedan jag kom i stl 40 på brallor.... Men jag handlade inget bara tittade och lite det räckte faktiskt idag. Gick och käkade Mongolisk wok. Gott, mycket grönsaker och lite kött förhoppningsvis runt 2-250 kalorier kan vara lite drygt men jag åt mig inte stoppmätt, ingen sås, inget friterat, vatten till maten och mestadels grönsaker. Endera är jag i total förnekelse eller så har jag rätt.....

Var på gruppmöte i går. Vågen visade 68,1 dvs 8 kilo mindre av mig sedan start! Känns jättebra. Det kanske inte går i rekordfart men det går nedåt och då spelar det ingen roll att jag inte bra rasar. Klappar mig på axeln och säger: SUPERBRA!!!
Efter mötet tränade jag, därefter var det prommis med vovven, badning av vovven, städning av badrum och så tillslut lite mat där vid halv 11 tiden i går kväll. Gårdagens stegskörd blev 11 046 steg.

Idag har jag inte kommit upp i hela skörden, det blev 8 984 steg. Igår fick jag reda på att jag inte skulle åka till Indien denna gång. Känns lite surt men det kanske går fler tåg...Tar det med ro, tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!