söndag 17 oktober 2010

Dag 43

Haft en ganska hektisk helg. Varit i Storhogna på konferens. Min intention om att försöka äta bara 200 kalorier per måltid gick sådär... smulat i mig både chips, ostkrokar, nötter och annat smask. Fredagen var katastrofalt stegmässigt också men vi har haft det väldigt trevligt! Det var mkt givande diskussioner. På kvällen baddade vi badtunna och bastade vedeldad bastu. Sedan åt vi middag. Jag hade beställt en specialmat som var god men det blev en Ckokladfondant utöver.... Det värsta är att man blir väldigt sugen om man missköter sig märker jag. Men jag går ner i vikt som jag ska i alla fall och jag har ju skärpt till mig nu. Vaknade tidigt i lördags morse. Simmade i den härliga poolen de har i vinterträdgården på Storhogna. Fram och tillbaka fram och tillbaka lite drygt en halvtimma. Jätteskönt. Sedan bubbelpool och bastu.

Lördags em  var vi på fotboll. Matchen vanns med 1-0 så nu är dottern i semifinal i SM! Det blir i Gävle den 30-31 oktober så då åker nog jag och maken dit och kollar.  Så otroligt duktiga är tjejerna!!

Det känns att vintern är på väg. Lite gruvensamt...

Det blev inga bilder varken i dag eller i går. Får ta det nästa vecka då... I morgon blir det vägning.

Steg torsdag 6 967 vilket var en katastrof.... .
Steg fredag 4 371 total katastrof....
Steg lördag 10 535 återgår till det normala..
Dagens skörd 11 999 just nu....

Sov till halv 9 ungefär. Jag var våldstrött i går kväll så jag försökte titta lite på TV men det gick rätt kass...

Idag har vi mest slappat tagit en prommis med vovven, handlat lite och mest bara varit. Men jag är jäkligt hungrig tyvärr. Ska snart äta kvällsmat men jag vet inte riktigt vad än.

Mått sådär idag, lite ont i huvet och frusen. Får se vad det blir av det här då. Inte tid för nåt sjukligt nu inte. Kommande vecka blir lite tuff. Mån hemma, tis-ons storstan, torsdag hemma, fredag kväll storstan, jobba natten mot lördag, lördag morgon hem igen. Söndag vila!
Nu ska jag gå och lägga mig tror jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!