söndag 24 oktober 2010

Dag 50- Start vecka 8!

Börjat min 8:e vecka med Itrim! Det har gått så fort! Skulle ha varit i Stockholm i helgen och jobbat men det sköts upp till nästa vecka så nästa vecka blir ganska hektisk. Länge sedan jag skrev. Men det bara blev så denna vecka har inte haft tid eller ork. Tränade i torsdags efter jobbet det känns så skönt när det är klart. Stegmässigt en bra vecka.

Onsdag 11 253
Torsdag 10 247
Fredag 13 268
Lördag 15 480
Söndag17 574

Kanske tjatigt att skriva upp men jag vill ju ha koll och det är ju här jag skriver vilket innebär att jag int använder Itrimboken så mycket utan det är ju här jag är....I morse vaknade jag ganska tidigt som vanligt är ju skittrött på kvällarna så det är ju inte så konstigt. Drog på mig spring outfiten och drog en springrunda i skogen. Så skönt och jag orkar! Alla mina tjejer hänkade. I morse stod vågen på 67,8. Känns så bra så.

Tagit mig i kragen och tagit nya bilder. Här kommer dom.

Nya först och gamla sen...




Var och handlade lite kläder i fredags. Riktigt roligt, köpte en snygg svart kjol, en skjorta, ett par jeanstights och lite strumpbyxor. Märker att jag faktiskt kan köpa det jag vill inte bara det jag kommer i...

Tittar på Beck men snart har jag fått nog och ska gå och sova.

Hittat ett te som jag glupar i mig för det är så gott. Smakar lite apelsin. Bangalore palace, så gott så.


Såg att det var recenserat som ett hyfsat te men jag tycker i alla fall att det är jättegott...

3 kommentarer:

  1. Tack för tipset, tänkte precis innan idag att jag vill ha ett nytt gott te :) Och grattis till den lyckade viktnedgången! =)

    SvaraRadera
  2. Tycker du är otroligt duktig. Kämpa på! Kram från ny bloggläsare o itrimare v 11.

    SvaraRadera
  3. Fy fanken vad du är duktig! Jag blir sååå glad! Du strålar som en sol om dagarna (inte för att du strålade mindre förut iofs *blinkar*) och der märks att du mår bra och är lycklig!

    Kramkramkram!!
    /C

    SvaraRadera

Snälla kom med glada tillrop och pepp!