tisdag 26 oktober 2010

Dag 52 - Trötter...

Jobbat och jobbat och jobbat.... befinner mig i Storstan igen. Ligger i sängen och har just stängt av VPN:et och slutat jobba..Började sådär 5 i morse så nu känns det i huvet.

Knappt gått nåt idag. Provade flygplansfrukosten men ingen juice och inte all ost. 88 kalorier i yoghurten, 1 macka, lite smör, ett halvt ägg och en ostskiva....typ 200 kalorier. Gick från jobbet vid 18. Gick på Stockholm Fisk och åt världens godaste fiskgryta. Längtat sen förra veckan. Vågen var rolig i morse 66,8....

I går var jag och tränade ett pulspass. Skönt när det är klart. Sedan var det voven som fick en prommis. Kom upp i 9 110 steg men jag jobbade till 18 och gick och tränade så det fanns lite knackigt med tid.

Idag blev det ju också sent så mätarn visar bara usla 5544 steg...

Nu ska jag tomglo på TV en liten stund sedan ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!