måndag 11 oktober 2010

Dag 37 I Storstan igen.....

Inledde gårdagen med en tur på loppis. Hittade lite smått och gott. Mycket skit men jag är ju sååååå förtjust i spänningen av att veta att jag kanske kan fynda nåt. Oftast har jag ju inte en aning om att jag faktiskt verkligen behöver något alls när jag åker dit, men sedan hittar jag oftast saker jag nästan inte kan leva utan...:-)
Hittade ett par skjortor, en snygg klänning, en jeansskjorta till ngn av brudarna och förstås pocketböcker.....Jag fyller snart ett helt rum med de jag har. Men jag kan bara inte göra mig av med böcker.

Gick och gick och gick när jag kom hem, 15 803 steg blev det igår.

Dagen började ju tidigt som vanligt när det ska flygas och faras innan jag är framme. Möten inne i stan och sedan ut till Nacka Strand. I natt bor jag på Quality hotell i Nacka. 
Hittade ett Itrimcenter så jag har varit på ett pulspass. Min rygg höll!! Det kändes bara bra. Hade inte kommit upp i mina 10 000 steg när jag kom tillbaka till hotellet...nördade till mig och gick fram och tillbaka i korridoren ett tag och vips visade stegräknaren 10 000 steg. Närmare bestämt 10 023 :-)

Fixar nästan inte Tv4 längre...det är ju bara reklam HELA tiden. Tittade på Biggest Loser nu och det är avbrott på avbrott på avbrott. verkligen SKITJOBBIGT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!