torsdag 30 september 2010

Dag 26 - torsdag igen!

Hemma igen eller egentligen kom jag hem i tisdags kväll. I måndags kom jag ju inte upp i alla steg jag "skulle" men det har jag tagit igen tisdag, onsdag och i dag. Tisdag närmare 13 000 steg, igår 12 000 och idag 10 700 lite drygt. Vovven har fått långa och härliga prommisar. Tränade lite väl hårt i måndags så jag har haft ont i min rygg nu ett par dagar. Trodde att jag hade träningsvärk men det var nog en liten knäck jag fått också.

Veckorna flyger fram i rasande fart. Nästa vecka är jag borta tisdag och onsdag och veckan därpå är jag borta tisdag, onsdag, fredag och halva lördag. Och sen var oktober slut...:-)

Jag har provsmakat riktig mat. Familjen åt varmrökt lax häromdagen och jag också, en liten bit. Alldeles ljuvligt gott. Men det är bara vanlig mat jag är sugen på. Sallad, varmrökt lax och gravad lax och sånt där gott längtar jag efter. Idag åt jag en sked GI-lasange. Jag intalar mig att det inte är så farligt och förmodligen är det inte så farligt. Jag är inte sugen på kladd och godis men mat, riktig mat. Äter den här provencalen varje dag. Choklad baren är faktiskt jättegod. Av de färdigblandade skakerna har jag bara smakat apelsin/mango som var hyfsad. I morgon ska jag i alla fall träna efter jobbet är tanken.

Nu ska jag invänta fredagen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!