fredag 10 september 2010

Dag 6


Denna dag inleddes ungefär vid kl 03:00....Då vaknade jag och hade tokont i ena ljumsken. Det gick egentligen inte ligga på något vis alls utan jag mest låg och hade ont... Inte en aning om vad jag gjort, jag gjorde ju inte mycket annat än vad jag gör varje dag.... dvs går.....

Idag blir det därför inte många steg, jag har lyckats skrapa ihop dryga 3800...Riktigt uselt.

Jag var på jobbet redan innan 7 i morse så att jag kunde gå hem lite tidigare. Hämtade mina nya brillor också så nu ser jag som en hök!

Skönt med fredag är ganska trött men det är fortfarande inte speciellt jobbigt alls. Ja inte ett dugg faktiskt. Det kändes ju iofs lite då i ärlighetens namn när jag var hungrig och inte hade hunnit äta ngn "middag" och det serverades fläskfile med beasås och ugnsstekta grönsaker. Det luktade ljuvligt. Ståndaktigt gjorde jag i ordning min numera kanske inte riktigt lika läbbiga gröt och smulade i mig den istället.

I morgon har jag inte ätit ngt annat än påsar i 7 dagar. Gud vad jag är duktig!

Jag ska nog ta bilder och sätta in i alla fall.....det kan ju vara så att jag behöver motivationen och då är det ju bra att se att jag på inget vis blivit trådsmal och kan sluta med detta på bara bara en vecka. Det är det som kallas motivation av "det handfasta & hårda" slaget.

Sonen har dragit neröver landet för att hälsa på sin flickvän som bor där. De träffades innan sommaren och de har träffats ganska mycket i sommar men nu blir det lite mera sällan. Jobbigt det där med långdistansförhållanden. Mina tjejer tog prommisen med vovven idag. Jag ville inte utsätta min redan onda ljumske för mera påfrestning idag, så jag stannar inne och får bita i det sura äpplet att inte ha gått min ranson idag. Tar igen det i morgon istället...:-)




Det här är vovven som jag alltid är ute och går med. Världens godaste vovve som jag är såååå kär i :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!