onsdag 8 september 2010

Dag 4

Mår oförskämt bra. Men just nu är jag jäkligt hungrig känner jag....Haft ganska mycket att göra på jobbet idag vilket bådar gott. Det har varit lite si och så med det nu ett tag men idag hade jag att göra hela dagen och då trivs jag. 

Gått alldeles för långt idag. Jag har ju det problemet att jag känns som om jag måste ransonera på mina steg....Idag har jag rasat upp till 15 000 steg.

Skulle så stort ta konditionstestet som de rekommenderar att man ska göra från Itrims håll. Jag stegade dit,satte fart och gick.... gick alldeles för långt och fick en skittid så det är bara att göra om det i morgon då. :-) Är huvet dumt brukar ju som sagt kroppen få lida, som jag brukar säga....

Väl hemma tog jag och ena dottern en prommis i finvädret med vovven. Det var så härligt!

Om det fortsätter såhär kan jag ju fortsätta hur länge som helst känns det som. Bara jag är noga och "äter" med 4 timmars mellanrum så funkar det fint. det var ju i går som den eländiga dagen skulle ha varit men icke.. Köpte en ny smak på skaket idag. Skogsbär, förhoppningsvis funkar det. Men faktiskt var gröten inte lika avskyvärd i dag. Mina smaklökar har verkligen fått spel......

Förhoppningsvis har jag inte börjat lukta pyton ännu.....men å andra sidan har ju inte ketonfasen kickat i gång då dvs om jag fortfarande luktar nyponros...:-), så det vore väl kanske bra om jag i alla fall luktade lite illa :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!