söndag 5 september 2010

Dag 1

Började ungefär halv 9. Igår hade vi några polare här på middag och vi hade jättekul. Åt och drack gott! Vi pratade och skrattade och tramsade och spelade Wii ända fram på småtimmarna.

Idag sätter det alltså igång på allvar. Till frukost inmundigades äppel och kanelgröt. Den hade väl ett och annat att önska rent smakmässigt men jag får väl bitra ihop och helt enkelt gilla läget. Jag ska prova mig igenom sortimentet och se vad jag hittar för kulinariska upplevelser...:-)

Ännu så länge känns det bra, snart ska jag äta lunch och då är ju dilemmat jag har, ska jag äta potatis och purjolökssoppa eller kycklingsoppa..... Ja, jag har ju som ni kan se rätt kämpiga beslut att tampas med nu framöver.

Varit ute på en långprommis också. Jag och ena dottern gick en lång, långis med vovven. Just nu står min stegräknare på drygt 7 500 steg vilket innebär att 75% av dagens steg redan är tagna.

I morgon tar jag fakirflyget till Stockholm för en liten turne där på två dagar. Jag avlägger kanske en liten rapport lite senare idag för att se hur jag mår eller om jag har hunnit bli arg.....


Nu ska jag i alla fall titta på True Blood.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!