fredag 24 september 2010

Nästan i mål...

I alla fall första delen av detta. Det är alltså dag 20 idag. Mår fortfarande väldigt bra men det är lite trist. Idag tex hade vi fest på jobbet. Först hade vi konferens med obligatoriskt grupparbete. En del av grupparbetet var att bygga en bro som skulle hålla för en leksakslastbil som det låg två halvliters drickaflaskor på. Materialet vi fick använda var sugrör, vanligt A-4 papper och tape. I mitt lag var det bara brudar och vilka vann tror ni.......Jo, vi förstås!! :-)

Efter pysslet var det tremiddag beställd men då avvek jag. Klarade inte frestelsen av det så jag schappade... :-) Jag hade i och för sig redan sedan tidigare tackat nej till middagen. Jag är ju ganska trött på fredagar så det kändes ganska bra att åka hem.

Det regnar och är supertråkigt väder ute. När jag kom hem tog jag en prommis med vovven men jag har inte kommit upp i en bråkdel av mina steg idag men det väljer jag att strunta i... jag gick 10 150 igår. Idag blev det bara 3 800. Det får bli flera steg i morgon och då blir det nya bilder också......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!