tisdag 14 september 2010

Dag 10

Hemkommen från Storstan och har redan hunnit bråka med vår satelittvleverantör....denna lilla film kan man titta på för att på ett ungefär få reda på hur jag känner inför just denna leverantör, Jimmys farfar. Fnissar högt och håller med varenda ord....

Mår som vanligt väldigt bra och har inga tankar på att avbryta. Spännande för det är faktiskt omgivningen som har mest ont av att jag bara äter pulver. De ber om ursäkt för att de äter och råkar säga att de tycker att något är gott....Jag förklarar då att det är ju mitt helt EGNA val och att de inte alls behöver be om ursäkt för att JAG inte äter. Det luktar jättegott av mat och jag vore ju död om jag inte blev sugen men det går jättebra. Människan är ju som tur är otroligt adaptiv så jag är inte orolig över att jag kommer att bryta, det mesta jobbet ligger faktiskt  att försöka trösta alla andra som lider av att jag inte äter... :-)

I en av dagstidningarna står att läsa ang den lilla pojke som blev brutalt mördad av sin styvfar. Styvfadern hävdar att han kände sig misslyckad eftersom han porrsurfade och att styvsonen "såg rädd ut i ögonen" och därför var det tydligen OK att misshandla ett litet barn. Jag förstår ingenting! Döm fanskapet till livstids fängelse och släng bort nyckeln. Det finns ingen nåd eller förlåtelse  för ett sånt brott. Theo!!

Ska snart gå sista svängen med vovven och sedan är det natti, natti. Antalet steg idag har kommit upp i 10 044. Nästa vecka blir det en sväng till Storstan, onsdag till torsdag. Tydligen var det något stort på gång då för det var nästan tji att få tag i ett hotellrum men envis som jag är lyckades jag med det.

Tycker fortfarande att jag är väldigt duktig!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!