måndag 13 september 2010

Dag 9

Tidig start på dagen. Redan kl 9 var jag färdigflugen och satt på ett möte inne i Storstan. Min ljumske jäklas inte med mig utan i morse vaknade jag med något som närmast kunde liknas vid ett begynnande sendrag. Men det tog sig aldrig riktigt...

Jobbade hela dagen gick inte från kontoret förrän några minuter i 6, kanske inte låter så mycket men då hade jag varit på språng sedan 6 i morse... som tur är ligger hotellet bara ett stenkast från kontoret och jag har en superb utsikt från mitt fönster...














Hotellet heter J och är ett Design hotell, så nu sover jag i designer sängkläder och bär en Gant morgonrock...
Väldigt fina rum men som tur är har företaget ett väldigt bra pris här, under 1000-lappen per natt så det är inga extravaganser här inte!

Följetongen från förra vecka upprepade sig även ikväll....vi gick ut och åt och alla andra beställde smaskiga saker som Bookmaker toast, pasta med oxfile, sotade biffar och annat smask jag beställde 2,5 dl varmt vatten  med en pressad vitlöksklyfta i. Jag måste ha varit extremt otydlig i min våldsamt invecklade beställning för jag fick ett glas med varmt vatten med en  ipressad vitlöksklyfta och en drinkpinne.....Jag sa att jag gärna ville ha en skål och en sked istället och då såg kyparen  lite nöjdare ut när det visade sig att det var soppa jag skulle äta...:-).

Mår fortfarande kanon men just nu är jag faktiskt lite hungrig. Jag har dragit ut på sista målet till framåt 21-22 och då slipper jag lägga mig hungrig men nu åt vi middag vid 19:30 och det var min sista påse för dagen. Min dag har varit lite väl lång så nu ska jag nog stänga ned och sussa. Idag blev det i alla fall 9 975 steg och min ljumske känns OK. På onsdag ska jag träna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!