torsdag 9 september 2010

Dag 5

Mår fortfarande oförskämt bra. Maten funkar bra och jag är inte överdrivet hungrig. Och det bästa av allt jag är  fortfarande snäll :-). I dag var det inte lika fint väder som det varit tidigare i veckan. De hotar med elände till helgen....Men OK då det har varit kanon senaste veckan.

Bokade en konferens i Storhogna till mitten av oktober idag. Ska bli bra. Jag kan ju inte äta ngt av den härliga menyn de har där då men jag får väl pilla på med mitt torrfoder jag då... Jag har gått ungefär halvvägs då så jag bör ju ha tappat några kilo i alla fall...

Var upp på Itrim igen efter jobbet. Gick rundan på dryga 1000 meter och fick en tid där det visade sig att jag hade ganska bra kondis. Inte suverän men godkänd. "På grönt" i alla fall :-).

Väl hemma igen tog jag och samma dotter som igår rundan med vovven. Den andra dottern tränar fotboll. Så hon var där. Det blev "för många" steg i dag också. Just nu står stegräknaren på 13 529 steg och dagen är ju inte riktigt färdig ännu...

Nu sitter vi och slöar i soffan. Det är fredag i morgon! Jag undrar var denna vecka har tagit vägen?!

Gruvar mig för nya kort....men jag kanske gör så att jag bara sätter in var 14:e dag så kanske det tom syns ngn skillnad....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!