lördag 11 september 2010

Dag 7


En vecka sedan jag startade och satte in de första förhatliga bilderna.....Så följetongen hädanefter blir ju då att sätta in nytagna bilder tillsammans med förnedringsbilderna så kanske man tillslut börjar se någon skillnad.... Dags nu....puh..... gruv......suck och stön..... jag sätter in de nytagna överst och sedan blir det förnedring....


Ja det har ju inte hänt någonting men jag vill i alla fall lägga upp bilder på nu och startbilder.....förhoppnings så syns det snart...:-)

Min ljumske har blivit lite mindre ond. Idag har jag kunnat vara ute med vovven  och gått en sväng. Just nu har jag 7 900 steg och jag ska nog hinna lite till.

Hittat en kanonapp till min HTC, den heter Cardio Trainer och är riktigt bra. Rekommenderas varmt!

Idag har träden ändrat färg. De gröna har övergått i gulbrunt så nu finns nog ingen återvändo. Jag läste något roligt häromdagen. Man kunde se att sommaren var slut när man inte längre hade vita trekanter på kroppen.....fniss, fniss.

Snart är det damfotboll. Damlandslaget möter Danmark i ett VM kval. Senare i kväll blir det också lite fotbolltittning tror jag.... Zlatan gör ju debut i sitt nya lag Milan. Jag ogillade fotboll för något år sedan men eftersom båda mina döttrar är aktiva och duktiga och spelar i ett väldigt bra lag så har det lixom krupit på mig och nu tycker jag att det är riktigt underhållande att titta på fotboll. Trodde jag inte om mig för några år sedan. Jag satt ju klistrad vid VM och det mina vänner har aldrig hänt tidigare....Jag har blivit gammal eller galen välj själv...:-)

Mår fortfarande väldigt bra. Men det är viktigt att man äter var 4 timma annars blir jag så hungrig. När jag klarat av detta vill jag åka på en härlig weekend med min kära man.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!