onsdag 22 september 2010

Dag 18

Dag 17 förflöt ganska lika som de övriga dagarna jag inte ätit. Mått bra men surade ur i går kväll....Kom nu inte ihåg vad jag blev så förbannad över men nåt var det.... stegmäsigt en riktigt bra dag drygt 15 000 steg kom ja upp i. Det var jättehärligt väder att gå ut och gå i.

Just nu befinner jag mig i en "bunker" i Stockholm. Hotellet jag bor på har inga fönster så det känns lite konstigt men jag visste det redan när jag bokade. Tydligen är det ngn stor diabeteskonferens här så det var nästan tji att få tag i ett hotellrum.... Men det låg vara några meter från ett Itrimcenter så jag har varit och kört ett pulspass nu efter jobbet. Tidig morgon i morse såklart och likaså i morgon men inte lika eländigt som i morse. provad morotssoppan idag igen till lunch eftersom jag ville göra slut på så många påsar som möjligt tog jag med mig eländet till nästan alla mål under den här resan. BIG MISTAKE!! Det går inte att få i sig detta klumpiga elände! Kan jag få ngt tips på hur man gör den ätbar. Snälla! det slutade med att jag köpte ett gäng chokladskak istället så lägger jag moroten på hyllan ett tag....

Idag blev det 7300 steg och jag får helt enkelt nöja mig med det.

Nu är det bara 3 dagar till så får jag ju äta mat!!!! Påsmat, ja,  men jag får ju tugga!
Nu ska jag titta på Idol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!