lördag 25 september 2010

Delmål ett i hamn!

Varit utan käk i tre hela veckor och det har gått över förväntan. I dag gjorde jag ett litet avsteg från min diet. När jag var ute med vovven på gården i morse tog jag ett av de plommon som fanns på vårt plommonträd. Det har inte kommit några plommon tidigare utan i år var det första gången trädet gav skörd. Supergott, inte så stort men väldigt gott!

Gått flera prommisar idag så jag har kommit upp i 12 546 steg. Var och tittade på soffan som jag är så sjuk på man pusslar ihop den efter behov och man kan få den i bla bredspårig matchester i en kanonsnygg café late färg. Den ska införskaffas snart.....den, en snygg TV-bänk i serien Liva och en annan bänk, även den från Liva serien... Kommer nog att bli så snyggt så nu fattas bara lite stålar.....

Bilder kommer här....som vanligt, bilderna från idag först och sedan förnedringsbilderna..


Idag tycker jag inte att jag ser ngn nämnvärd skillnad men jag känner på brallorna att de har blivit mycket större. Tänk i morgon får jag äta hyfsat riktig mat. Det ska bli gott och jag hoppas nu verkligen att det är god mat. Snart ska jag  äta lite soppa....moroten står bra som den står i skåpet men det blir nog kycklingsoppa idag. 

I morgon tänkte jag träna och samtidigt ska jag även köpa lite måltids-barer, men jäklar det är inte billigt detta. 

Känner mig lite låg idag vet inte om det hände ngt i kroppen när jag åt plommonet eller om det bara är så att jag är less på soppor och på att få stå över allt.. Men det är ju faktiskt så att det inte kommer att vara för evigt jag får ju snart börja äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!