fredag 17 september 2010

Dag 13

Nästan två hela veckor av soppor och gröt. Funkar väldigt bra fortfarande. Trodde att jag skulle bli väldigt orkeslös när jag gick eller tränade men det funkar också bra. Jag tar i och svettas och det funkar bra. Ganska mycket att göra på jobbet. Slutade vid halv 5 och travade upp till Itrim ve och fasa de stänger kl 17 på fredagar. Som tur är fick jag träna en liten stund i alla fall. Bussigt tycker jag.

Väl hemma tog jag med mig vovven i styggvädret och gick min vanliga prommis. Stegräknaren hamnade på 11 235 steg. Sitter i soffan och slappar och ska nog fortsätta med det ett bra tag.

Alla barn är ute så det är bara jag och min man hemma. Rätt lugnt och skönt mao....:-)


Det som är, är att jag är väldigt trött på kvällarna men å andra sidan är det höst så det är nog högst förståeligt. Jag behöver mera ljus för att funka optimalt och nu är det ju visserligen mystid med tända ljus och en knastrande brasa men jag skulle nog hellre välja 25 grader och sol om jag fick. Svinnovember närmar ju sig med stormsteg och det skulle jag helst slippa....

I morgon blir det bilder igen och förhoppningsvis syns det i alla fall lite denna gång. Man kanske kan retuschera lite ;-)...... vid närmare eftertanke är det kanske inte så bra idé.....

Nu ska vi snart titta på Idol och inte äta ett endaste litet chips......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!