söndag 19 september 2010

V 3 dag 15

Ser nu ljuset i tunneln på denna fas av programmet. Jag mår fortfarande bra men det är ju lite tråkigt förstås. Längtar att tugga på riktigt, inte tuggummi det blir man bara hungrig av tycker jag. Tog en morgonprommis innan frukost. Ganska härligt väder. Typiskt höstväder men solen värmde och var riktigt behaglig.
Sedan började den stora taxiverksamheten. En skulle rösta, en skulle på fotboll och en skulle ut och springa... När taxiverksamheten var avklarad drog jag på Itrim och körde ett pulspass. Väl hemma igen la jag mig i soffan o gud så skönt.

Vi kollade på film, Knight and day och man behöver ABSOLUT INTE se den den var pinsamt dålig men jag antar att både Tom Cruise och Cameron Dias fick oförskämt mycket stålar för att ställa upp. Stort varningstecken på den!

Stor delar kvällen har jag kammat vovven en väldigt tovig tjej. Hon envisas med att bada varje gång vi är ute och går och blir ju så tovig.

Spännande dag i morgon. Stegräknaren, den står på 10 761.
Nu lockar sängen och valvakan.

1 kommentar:

  1. Tack för din peppande kommentar hos mig =)!
    Gjorde mig verkligen glad!

    Visst är det jobbigt att inte få tugga, och visst blir man hungrig av tuggummituggandet...
    Nåja, det är bara att stå ut, det blir bättre =)!

    Och , jovars, vi ska klara detta !!!

    Ha en fin kommande vecka.
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera

Snälla kom med glada tillrop och pepp!