måndag 27 september 2010

Visst måste det väl vara dag 23 idag....

Började sådär onödigt tidigt idag igen. Sov som ett skräp i natt. Kunde bara inte somna och sedan vet jag faktiskt inte om jag lyckades sova på hela natten. Klockskrället ringde i alla fall strax före 5. Fraktades via flyg till storstan. Möte och sedan tror jag att jag har suttit och mailat fram och tillbaka hela dagen. Gnällde för några veckor sedan att jag varken hade ngn att skicka till eller få mail av det är sånt jag får äta upp nu......

Till frukost åt jag tranbärsbaren och den var ganska OK. Lunchen bestod av Provencalmaten och det var faktiskt riktigt gott! Hurra nåt att äta!

Gick ganska sent från jobbet med tanke på att jag varit i farten sedan kl 5. Vid 17.30 -17.45 draget masade jag mig därifrån. Drog till hotellet. Denna gång inte pappershotellet utan Elite Plasa funkar bra det. Drog ner till restaurangen och en snäll människa fixade i ordning min mat. Köpte en Extragod Ramlösa...Ja, den måste ha varit EXTRA god eftersom den kostade 35 spänn!!

Stack och tränade. Skönt och svettigt. Gått ungefär 7 000 steg men jag väljer att strunta i det, tog i som en tok på passet istället.

Nu ska jag fortsätta att titta på Idol.

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Tack för din kommentar i min blogg! Det ser ut som att det går bra för dig! Det är härligt när man väl bestämmer sig för att: NU är det nog!

    Heja heja!
    Kram Lisa-Marie

    SvaraRadera

Snälla kom med glada tillrop och pepp!