tisdag 7 september 2010

Dag 3

Kl 6 ringde klockan. Vid en kvart över 8 var jag på plats på kontoret. Fått mig kunskapsöverföring till livs hela dagen. Den sista jag satt med pratade som en veritabel kulspruta och jag försökte hänga med så gott det gick och det var en trevlig person och jag fick massor med matnyttig information.

Det går fortfarande oförskämt bra. Jag vet inte om min kropp  har fattat vad jag håller på med eftersom den verkar ta allt med väldig ro. Undrar när det jobbiga kommer..... Eller så brakar jag ihop i morgon och blir arg, galen och hungrig..

Idag när jag åt mitt mellanmål bestående av en chokladskak tyckte jag att den var riktigt god. Knasigt hur smakpreferenserna förändras, men en evig tur. Jag tycker fortfarande att gröten och kycklingsoppan är riktigt läbbiga...

Nästa vecka är det det dags för en resa till storstan igen. Gått mina 10 679 steg som jag ska. Direkt när jag kommit hem tog jag med mig vovven och gick ut och gick en sväng. Jättehärligt väder men nu börjar det ju mörkna lite, redan vid kl 20....Hösten kommer med stormsteg.

Just nu tittar jag på fotboll...Lite jobbigt att vara i San Marinos kläder de ligger under med 4-0 och det är ju 30 minuter kvar av matchen....

Snart ska jag ta mig en skak till och sedan hägrar sängen...

Härligt att må bra ännu så länge och förhoppningsvis håller det i sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!