måndag 20 september 2010

Dag 16

Lite trött i morse eftersom jag tittade klart på valvakan...*Nöjd* :-)

Efter jobbet idag drog jag upp till Itrim för min första gruppträff. 12 förväntansfulla "tjockisar" (sägs med kärlek) som äntligen tagit tag i sina liv och bestämt sig för att tag i sin vikt och leva ett liv genom att vara lite snällare mot sig själva. Alla var väldigt förväntansfulla och nästan alla mådde alldeles utmärkt. Åldersspannet var från 20 till 64 och alla hade samma mål. Gå ned i vikt och må bättre i sin kropp.

Efter träffen tränade jag ett pulspass. Körde hårt. Fantastiskt att kroppen inte säger ifrån, Big Time. Köpte några förpackningar mat. Snart får jag börja tugga, jippie!

Min vägning var trevlig läsning, Jag hade tappat 4 kg, mätte midjan också, men det kan nästan inte stämma för jag hade tappat 8 (åtta)!! centimeter i midjan. Det har inte blivit så många steg som jag ville idag eftersom det hällregnar ute, jag får förmodligen inte med mig någon hund så jag får nöja mig med runt 5000 steg idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla kom med glada tillrop och pepp!